.

vrijdag 21 mei 2010

Morgen naar Paul de Leeuw


Ja ja..de zenuwen gieren door mijn lijf, morgenmiddag ga ik naar de show van Paul de Leeuw, NIET ZOMAAR....maar dat zullen jullie vanzelf zien als jullie kijken morgenavond om 20.25 uur op Nederland 1.
Ik ben groot fan van Paul, ben 2 weken geleden ook geweest bij de show waar wensen vervuld worden van mensen met een verstandelijke beperking en dat was echt geweldig..........
Ik ga samen met mijn vriendin en die heeft er ook erge zin in...hahahahaha.....die voorpret is ook al leuk en verder mag en kan ik niks zeggen......flauw he?
Een fijn zonnig weekend allemaal.

5 opmerkingen:

  1. je maakt me wel heeeel erg aagje zeg!! Ik ga vast en zeker kijken bep!! zie ik je weer even in het echt hihii!! veel plezier alvast hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeg, nu maak je me wel erg nieuwsgierig.
    Ik ben morgenavond wel niet thuis, maar het staat al geprogrammeerd.
    Het amusement in ieder geval.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Bep,

    Wat leuk zeg,ik wens je heel veel plezier hoor meid.

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, Bep, ik heb dit gemist, ik vind het jammer! ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeeeeeey gaaf Bep, wat een lieve wens heb je gedaan voor je vriendin zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen